رفع مشکل به هم ریختن فونت‌های زیرنویس فیلم

اگر به این مشکل برخورد کرده‌اید که بعضی مواقع فونت‌های زیرنویس فیلمی که می‌بینید به هم ریخته است (شکل زیر) با این فرض که از نرم‌افزار Kmplayer برای نمایش فیلم استفاده می کنید، با روشی که در ادامه خواهد آمد می‌توانید این مشکل را به سادگی برطرف نمایید.


بقیه در ادامه مطلب
ادامه نوشته

دانلود Angry Birds v2.1.0 - بازی پرندگان خشمگین

دانلود Angry Birds v2.1.0 - بازی پرندگان خشمگین

بازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای بیش از 240 مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.

ویژگی های بازی Angry Birds:
- دارای 240 مرحله جذاب
- گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
- عدم نیاز به نصب و کرک
- بالا بردن قدرت تمرکز
- دارای محیط و مراحل زیبا و جذاب
- و ...

ادامه نوشته

دانلود Mozilla Firefox v16.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

 

محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

ادامه نوشته

دانلود Internet Download Manager v6.12 Build 22 - نرم افزار مدیریت دانلود انواع فایل ها

دانلود Internet Download Manager v6.12 Build 22 - نرم افزار مدیریت دانلود انواع فایل ها

نرم افزار Internet Download Manager معروف به IDM با بیش از هزاران کاربر ثبت شده در سراسر جهان یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فایل از اینترنت می باشد. IDM سرعت دانلود را تا %500 افزایش می دهد و بر خلاف دیگر نرم افزار های مشابه که قبل از شروع عملیات دانلود فایل ها را تکه تکه می کنند این نرم افزار در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت File ها را تکه تکه کرده و دانلود هر قسمت به طور جداگانه انجام می کند. این عمل باعث افزایش سرعت دانلود و دریافت File ها خواهد شد. همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید شما از طریق این برنامه می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید

ادامه نوشته

نرم افزار بنر ساز حرفه ای

نرم افزار بنر ساز حرفه ایBannershop GIF Animator v5.1.2.0


انیمیشن های GIF یکی از پرطرفدار ترین و پرکاربرد ترین فرمتهای گرافیکی است که بسیاری از بنرها، تبلیغات و تصاویر متحرک اینترنتی با این فرمت طراحی می گردند. ولی چگونه می توانیم یک انیمیشن GIF زیبا را خودمان طراحی کنیم؟
نرم افزار Bannershop GIF Animator ابزار قدرتمندی است که به آسانی به کاربر امکان آن را می دهد که در محیطش و با استفاده از ابزارهای متنوع اقدام به ساخت بنر ها و دکمه های متحرک گرافیکی و انیمیشن های متنوعGIF به صورت حرفه ای بنماید.
Bannershop GIF Animator نرم افزاری است که علاوه بر قابلیت های کلی که در اکثر نرم افزارها هم موجود است به ساده ترین شکل ممکن کاربر را در طراحی یک بنر جذاب اما ساده و سبک یاری می دهد.این نرم افزار که از فرمت GIF به طور کامل پشتیبانی می کند قادر است تا به صورت پیشرفته عمل ویرایش را انجام دهد. همچنین قادر است تا با بهینه سازی تصاویر به میزان قابل توجهی در حجم صرفه جویی کند در حالی که به هیچ وجه کاهشی در کیفیت مشاهده نشود؛ بسیاری از مراحل عملکرد این ابزار به صورتWizard طراحی شده که همین مورد هم کمک زیادی در آسان بودن کار با نرم افزار خواهد داشت. Bannershop GIF Animator از واسط کاربری بسیار جذابی هم بهره می برد؛ نکته قابل توجه در مورد این نرم افزار سازگار و هماهنگی خاص با نرم افزارهای قدرتمندی نظیر Corel Draw و Adobe Illustrator است که کار را برای حرفه ای های گرافیک هم آسان می سازد. برای این نرم افزار قابلیت های متفاوتی تعریف شده است که هریک از آن ها به نتیجه کار کمک می کنند، کار تعریف حرکات و جا به جایی ها در یک انیمیشن GIF به سادگی هرچه تمام تر انجام می شود و به هیچ وجه نیازی به آموزش خاص نخواهد داشت؛ کاربرانی که هم می خواهند از این فرمت بهره ببرند و هم این که اطلاعات زیادی از نحوه کار با این گونه فرمت های و نحوه طراحی آن ها را ندارند Bannershop GIF Animator که نسخه 5 آن به تازگی ارائه شده می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.


http://dl.yekmobile.com/yekmobile/p1/Bannershop-GIF-Animator-v5.1.2.0.jpg


قابلیت های کلیدی نرم افزار Bannershop GIF Animator v5.1.2.0:
- عدم نیاز به آشنایی در زمینه طراحی و متحرک سازی
- سازگار کامل برای ساخت و ویرایش فرمت GIF
- طراحی انواع بنرها، دکمه های متحرک، پس زمینه ها و تصاویر متحرک
- بهینه سازی تصاویر برای کاهش حجم
- استفاده آسان از نرم افزار
- سازگاری با فرمت های مختلف تصویری
- قابلیت های لازم برای ویرایش کامل یک تصویر
- تبدیل یک عکس برای استفاده در وب سایت
- سازگار با نرم افزارهایی نظیر Corel Draw و Adobe Illustrator
- امکان ایجاد کدهای HTML به صورت اتوماتیک
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و ...

yekmobile.comدانلود - Download Link
yekmobile.com حجم :1501 کیلوبایت
پسورد : www.yekmobile.com
منبعwww.yekmobile.com